قطعات یدکی

قطعات یدکی بیل بکهو

بکهو ماشین به عنوان با سابقه ترین مجموعه در زمینه تولید و واردات قطعات و لوازم یدکی بیل بکهو و همچنین فروش و خدمات انواع بیل بکهو های تولید داخل و خارجی با سال تجربه و قدمت در ارائه خدمات تخصصی مربوط به  بیل بکهو و بکهولودر مشغول به فعالیت بوده و به جرات می توان گفت امروز بکهو ماشین در امر تامین قطعات یدکی بیل بکهو حرف اول را در ایران می زند و با اختلاف پیشتاز بازار است.


شاخص ترین قطعات یدکی بکهولودر که توسط بکهو ماشین بصورت واردات تامین می گردد عبارتند از:
-    واردات و تامین قطعات پمپ هیدرولیک دیوید براوون
-    واردات و تامین قطعات شیر عقب بیل بکهو روکت اسپانیا


واترپمپ بیل بکهو

واردات پمپ هیدرولیک دیوید براوون با لیتراژ بالا توسط بکهوماشین انجام می شود. پمپ هیدرولیک دیوید براوون یکی از باکیفیت پمپ های بیل بکهو در کشور می باشد.


شیر عقب بیل بکهو

شیر عقب بیل بکهو روکت اسپانیا نیز که یکی از مرغوب ترین و باکیفیت ترین شیرهای عقب بیل بکهو است که توسط شرکت بکهوماشین وارد و عرضه می گردد.همچنین قطعات یدکی شیر روکت بیل بکهو توسط شرکت بکهوماشین تامین قطعات می شود.

باکت ها بیل بکهو

باکت عقب بیل بکهو با سایز ۴۰ و سایز۶۰ که ناخن های آن از نوع ناخن DM می باشد و از بهترین انواع ناخن برای بیل بکهو می باشد توسط بکهو ماشین تولید و عرضه می گردد.


جک های باکت عقب و باکت جلو بیل بکهو

جک‌های باکت عقب و باکت جلوی بیل بکهو تبریز که از بهترین آلیاژ و پکینگ جک بیل بکهو ساخته شده است و لازم به ذکر است جک‌های استیک جک‌های پایه و جک دکل دوم بیل بکهو از مهمترین قطعات در دستگاه بیل بکهو است.


شیشه های بیل بکهو

تولید و عرضه انواع شیشه های عقب و جلو و شیشه های درب و پنجره انواع بیل بکهو در بکهو ماشین انجام می پذیرد.

شیشه های بیل بکهو سنوپارس (که تنها توسط شرکت بکهوماشین ساخته میشود) به بهترین نحو سکوریت می شود و این باعث بالا بردن امنیت اپراتور و راننده بیل بکهو خواهد شد. شیشه های جلو بیل بکهو سنوپارس و شیشه عقب و شیشه های درب و شیشه های پنجره بیل بکهو سنوپارس توسط بکهوماشین ساخته می شود. لازم به ذکر است که شیشه های جلو و عقب بیل بکهو تبریز tdl100 فقط توسط شرکت بکهوماشین در ایران ساخته می شود و این  شیشه ها از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشند.


قطعات بدنه بیل بکهو

کلیه قطعات بدنه بیل بکهو شامل گلگیر بیل بکهو تبریز،سقف بیل بکهو و مجموعه بدنه داخلی بیل بکهو در انبار شرکت بکهوماشین موجود است.


قطعات موتور بیل بکهو 

قطعات موتور بیل بکهو هیدرومک ساخت کشور انگلستان و موتور پرکینز که در بیل بکهو های هیدرومک ۱۰۲b و بیل بکهو هیدرومک۱۰۲s بکار رفته است و همچنین قطعات موتور جاندیر۴۰۴۵ که در دستگاههای هیدرومک استفاده می شود و تمامی قطعات موتور جاندیر شامل رینگ،پیستون،میلنگ و شاطون جاندیر با کیفیت اصلی به مشتریان بیل بکهو توسط بکهوماشین ارایه می گردد.


دیسک و کلاچ بیل بکهو

مجموعه کلاچ بیل بکهو سنوپارس sp220 با کیفیت ولئو فرانسه و سایر متعلقات کلاچ شامل انگشتی کلاچ ، بلبرینگ کلاچ و دیسک کلاچ کامل بیل بکهو سنوپارس ساخت کشور فرانسه توسط بکهو ماشین تامین و ارائه می گردد.

 

02136612330    02136613544    09128302421

بکهو ماشین،تامین و فروش قطعات و لوازم یدکی انواع بیل بکهو

اگه سئوالی دارید، با همکاران ما در تماس باشید